+ 1
Inlägg: 3036419
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
JanneH: precis min åsikt! Nu har ju Westfält kontrakt så det är väl en ickefråga, men för en HA-klubb med ambitionen att slåss i toppen så vore det underligt att inte gå all in på Jansson! Tänker då framför allt på vår länsgranne.
+ 2
Det beror nog helt på vilka roller de ska fylla och vilken lön de har men spontant så känns Jansson mer spännande i en offensivare roll medan Westfält känns tryggare i en defensivare roll.