JanneH: precis min åsikt! Nu har ju Westfält kontrakt så det är väl en ickefråga, men för en HA-klubb med ambitionen att slåss i toppen så vore det underligt att inte gå all in på Jansson! Tänker då framför allt på vår länsgranne.
+ 2