1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3038144


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
Jadu: Hoppas Nubben kaxat till sig och tar bra betalt!
Personligen tycker jag det är vanskligt att bara gå in med 14 forwards, om Nubben även låter ytterligare en spelare röra på sig, som han dividerade om på hockeynews.

Som nämnts innan här inne så lär vi oss aldrig riktigt att gå in med en bred trupp. Lite konstigt då jag har för mig att Nubben själv sagt att tanken är att gå in med bredare trupper då marknaden är så pass stendöd in i säsongen och om det väl dyker upp nåt så är det ruskigt dyrt.

Hoppas han kör en luring och jobbar på nåt i bakgrunden.
För 2 ut mot 1 spetsigare in hade varit rätt mysigt ändå!

Sv: Silly Season 2026-27
Jadu: Så.

Typ så här då.

Genborg - McLaughlin - Kivenmäki
Wedin - Eriksson - Gardiner
Forsell - Lander - Heikkinen
Walli - Levinsson-Westfält - Lundmark/Lilja

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer