SKRIDSKOSKENAN: Säg att Nubben gör sig av med Barre och en till forward. Hur är tanken med att vi lär tappa Genborg rätt många matcher med camp och JVM på det? Nej det kommer behövas värvas. Vad än Nubben säger.
-Sputnik-: Vi överlever campen, men sen är det dock JVM med. Löser sig, dom är 3 st nu inkl Zäta & Berglund, jag TROR dem vet vad dom gör och har nog en plan A & B.
Det som känns positivt och tror som andra i detta forum så har vi mer pengar över nu till en spetsback.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer