Inlägg: 3038206
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: Hartmann hade ju minst 2 säsonger kvar i Timrå. Detta var kanske chansen att få något för honom. Ett helt gäng i truppen får vi skänka bort om Nubben vill dra ned på breddspelarna. Hartmann ser jag mer och mer som breddspelare. DiF måste ha panik.
+ 3
Sv: Silly Season 2026-27
SKRIDSKOSKENAN: Säg att Nubben gör sig av med Barre och en till Forward. Hur är tanken med att vi lär tappa Genborg rätt många matcher med Camp och JVM på det? Nej det kommer behövas värvas. Vad än Nubben säger.
+ 2
det som pekar mot en värvning är väl att vi iom detta får pengar? sen är de ju så att det var barre själv som ville gå så vet inte om det hade gjort så många lyckligare att ha honom kvar i truppen av rent tvång o säkert lite sur på klubben med som håller honom kvar.