sargad: En annan aspekt i det här är tappet av ytterligare en kulturbärare. Det är inte lite timråitiskt som försvinner i Boyce, EP, Dahlén och nu Barre. Det ska man också ta i beaktning.
RYGG HANS: Inte ser vi på långa vägar ut att bli ett mer fysiskt lag, nåt jag hade hoppats på. Minst o lättast i klassen lär vi bli. Hoppas att Gath kan trolla med knäna!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer