Red Bulls: Vi kommer behöva få lika bra träff på nyförvärven som på befintliga spelare som måste ta kliv. (Eriksson, Heikkinen, Lundmark, Lilja/Levinsson osv).
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Kivenmäki-Eriksson-Wedin
Heikkinen-Lander-Forsell
Westfält-Levinsson-Walli
Lundmark
Extra:
Lilja, Pääjärvi
Mycket som ska sitta hos nyförvärven för att det ska slå väl ut, men omöjligt är det inte.
När Genborg är borta så flyttar Kivenmäki, Heikkinen och Walli upp ett snäpp och Lundmark in på Wallis plats. Pääjärvi in som 13:e.