1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3038449

Sv: Silly Season 2026-27
Får bli nya kedjor nu när Hartmann lämnat.

Wedin-Lander-Lundmark/Forsell

Gardiner-Eriksson-Genborg

Otto-McLovin-Lundmark/Forsell

Westfält/Heikkinen-Levinsson-WallE

Extra på läktaren: MPS
Utanför truppen: Lilja

4 jämna kedjor (jag värderar dem inte 1-4) där alla borde kunna spela 0-0 i sin match i matchen och avgöra när lägen uppstår eller i PP. Jag bygger laget efter att sprida ut tyngd, tacklingar och målskytte över 4 jämna kedjor.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
Intervju med Hartmann i Expressen. Både han och frugan är från Uppsala, och dom vill ha fler barn så det sociala vägde tungt. Plus att han tänkte bygga hus i Uppsala. Det verkar också som att han fick gå ner i lön så att Wikegård skulle ha råd att lösa ut honom. Kontraktet skrivet 2+1. Radhuset i Sundsvall hyr dom ut till McLaughlin som kommer ta med sig hela sin familj.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.