DIFFEN: många killgissningar där!
Inlägg: 3038464
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
Tom Topp:
Absolut jag kan inte göra annat än gissa. :)
Men även om det är gissningar så måste man anta att alla tre parterna behöver vara någorlunda nöjda med affären för att det ska bli ett avtal.
Hur mycket tror du själv att Hartmann är beredd att gå ned i lön?
Tror du DIF är beredda att betala mer än marknadsvärdet? Borde de inte satsat på en annan spelare isf?
Hur mycket tror du Timrå kräver för att släppa en spelare tillhörande mittenskiktet i laget (2:a/3:e-kedja)?
Absolut jag kan inte göra annat än gissa. :)
Men även om det är gissningar så måste man anta att alla tre parterna behöver vara någorlunda nöjda med affären för att det ska bli ett avtal.
Hur mycket tror du själv att Hartmann är beredd att gå ned i lön?
Tror du DIF är beredda att betala mer än marknadsvärdet? Borde de inte satsat på en annan spelare isf?
Hur mycket tror du Timrå kräver för att släppa en spelare tillhörande mittenskiktet i laget (2:a/3:e-kedja)?