Inlägg: 3038472
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
DIFFEN: jag tror ingenting för jag har ingen aning! Men jag hoppas att Timrå har vett att ta ordentligt betalt för en kontrakterad spelare som går till en konkurrent. Och som dessutom har spelat sju år i föreningen!
Sv: Silly Season 2026-27
DIFFEN: "Dessa frågor förblir obesvarade; vi kan bara hålla för sannolikt att om de muntra tonerna från f. tunnbindaren Ernst Haraldssons leksakstrumpet nått fram till Tyko Jonssons öron, så hade han kanske inte denna julnatt somnat i vredesmod."
Sorry, kunde inte låta bli...
Sorry, kunde inte låta bli...
+ 2

Absolut jag kan inte göra annat än gissa. :)
Men även om det är gissningar så måste man anta att alla tre parterna behöver vara någorlunda nöjda med affären för att det ska bli ett avtal.
Hur mycket tror du själv att Hartmann är beredd att gå ned i lön?
Tror du DIF är beredda att betala mer än marknadsvärdet? Borde de inte satsat på en annan spelare isf?
Hur mycket tror du Timrå kräver för att släppa en spelare tillhörande mittenskiktet i laget (2:a/3:e-kedja)?