mikenomad: Om vi enbart ska foka på motståndet så lutar jag mig mot att Löven, HV, Clöbben och Diffen inte skrämmer ett jävla dugg.
Sen förstår jag inte Öjebjo-hajpen. Filander är ingen magiker. Larsson är ingen världsfenomenal keeper. Salo är visserligen fin, men hur blir det med Quenneville då? Dickinson och Véronneau istället för Puistola och Steen... Jag vet inte jag.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sen förstår jag inte Öjebjo-hajpen. Filander är ingen magiker. Larsson är ingen världsfenomenal keeper. Salo är visserligen fin, men hur blir det med Quenneville då? Dickinson och Véronneau istället för Puistola och Steen... Jag vet inte jag.