Vargher85: Vi får nog för evigt leva med att vara blekaste/anonymaste klubb i experternas ögon. Vi och Örebro och i viss mån Rögle. Jag menar, Lakers tog ju t o m en radda guld utan att bli särskilt hypade av expertisen. Dahlén var den ende spelaren experterna kunde namndroppa om väckta mitt i natten, och nu är han borta. Klart vi blir sist.
Men det där med att JVM-trion totalt negligeras blir jag lite häpen över. Liksom att Löven i detta läge tippas högre. Den genomsnittlige experten var ju knappt född när dessa senast var hypevänliga och det är ju inte direkt ett övermått av sus och dus kring den klubbens nyförvärv utöver Wallmark. Märkligt.
Maktankan: Rögle är väl en av medias nya gullegris? Tycker dom hypas varje år, men det kanske är med all rätt dom då tagit enorma steg både på planen och utanför senaste 10 åren.
Men det där med att JVM-trion totalt negligeras blir jag lite häpen över. Liksom att Löven i detta läge tippas högre. Den genomsnittlige experten var ju knappt född när dessa senast var hypevänliga och det är ju inte direkt ett övermått av sus och dus kring den klubbens nyförvärv utöver Wallmark. Märkligt.