JonteD: Ja jag tror också att det kommer bli en intressant säsong. Vi kommer ligga där i mitten! Men laget ser spännande ut och är Gath rätt coach så kommer vi bli jobbiga att möta, det är jag övertygad om!
Tom Topp: Ja alltså jag må vara lite pessimistisk.
Men likväl som jag förstår "experternas" resonemang kring Timrå. Så fattar jag nada över det unisona lovprisandet kring Löven. Som har ett rätt ihåligt lagbygge.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer