TIK_TIK: Pratades lite Timrå I Hockeynews senaste podd. Jag kan väl sammanfatta det som så dom tyckte att allt såg nattsvart ut, ända från ekonomi till spelartrupp . Sen så klart lyftes ju Hartmann fram som en riktig kanonvärvning för DIF.
+ 1