1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3039287

Sv: Silly Season 2026-27
Nougath: Truppen skulle kunna överraska men den kan ju lika gärna floppa, ekonomin är kanske inte i sitt starkaste slag, Hartmann kanske inte är någon supervärvning dock.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
Rallarn:Att risken är stor att Timrå kommer slåss i botten och att ekonomin är kass är ju inget nytt. Dom nämner i podden att vi säljer av spelare (Hartmann) för att ekonomin är ansträngd, det är väl ändå inte sant? Eller har jag missat nåt? Som jag förstått var det Hartmanns vilja att röra sig ner mot Stockholmsområdet som gjorde att han lämnade.

I övrigt nämns Linus Eriksson som en kass värvning, vilket jag inte håller med om då jag tycker han avslutade starkt ifjol och fortfarande är väldigt ung.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer