El_loco: Kul!! Men vi har väl redan tappat han va?
Inlägg: 3039678
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
Kulltorp: Hade också för mig att Sörbrand skulle lämna.
Men kom på att det är Annerstedt som lämnar för Skellefteå va?
Har inte ST men enligt en rätt färsk artikel så verkar det lovande att vi får behålla en stor del egna produkter till nästa säsong? Något som är rätt ovanligt för vår del?
Men kom på att det är Annerstedt som lämnar för Skellefteå va?
Har inte ST men enligt en rätt färsk artikel så verkar det lovande att vi får behålla en stor del egna produkter till nästa säsong? Något som är rätt ovanligt för vår del?