-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4987)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Kan för övrigt meddela att den lokala sportbaren i Köping tänker visa Modo-TIK-matchen på storbilds-TV:n i morgon! Och det är stort. (har kostat flis i mutor och bestikningar) Misstänker att det kommer att sitta tre TIK:are på ena sidan bordet och titta misstroget mot max två "nolaskogare" som skriker sig blå medans TIK bankar skiten ur NHL-hemvändare och annan lös banjosläkt från Ö-vik. Digital kamera tas med. Rapport från baren kommer givetvis.
mike: Har fått erbjudande om att lira veteranhockey i Kungsör... Tydligen ett gäng som har mer utslagna tänder än finlir i leden. Kungsör är mest känt för att ha byggt ortens kyrkogård på grusåsen som lagrar hålans färskvattenvattenreserv... Dessutom så slogs Karl XI med en björn där för något år sedan. Kanske ett bra ställe att fostra supporterhockeyfolk på? Bör väl testa något nytt så vi kan spöa kissekatterna framöver.