-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4959)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
För att inflika något som har med ämnet att göra så kan vi väl säga som så, vi ligger ju bara fyra i Elitserien. Inte så konstigt att folk är kräsna...
Började joxa med tanken igår på vägen ner till Gävle hur det hade varit om vi så att säga skulle ersätta crapsäsongen 01/02 med förra årets säsong. Det kanske är just den faktorn att andra säsongen var så dålig att folk inte tycker det var värt att åka, sen så sitter det även kvar säsongen efter. Jag menar, vi hade ju hyffsat bortafölje i början av hösten 01, om TIK då hade gjort en lika bra säsong då som förra årets så hade det förmodligen inte sett så pissigt ut på resebarometern. Problemet kanske inte grundar sig helt i att folk är lata. Hade man enbart gått efter resultat, och åkt för att laget spelar bra så hade det ju varit mer än max 2 bussar som förra säsongen. Allt detta tack vare Micke Simons...
Svårt att förklara på ett vettigt sätt utan att själv inte veta riktigt vad jag snackar om, hoppas ni iaf förstår något.