1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614859 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 309148

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
Nike89: Hansson spelade hela matchen och skötte sig mycket bra. Resolut spel och löste situationer på ett bra sätt.. han har gått framåt mycket de senaste matcherna. Är klart en av sex backar nu.

Romö fick begränsat med istid. Lite svårt att säga exakt hur mycket, men det var mest i första och andra perioden han spelade, mindre i tredje av naturliga skäl, eftersom man gick ner på folk.
Han såg rätt försiktig ut, vilket nog är klokt tänkt. Dumt att chansa allt för mycket och gå bort sig. Såg ut att ha lite svårt med tempot i spelet och blev stundtals rätt passiv.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer