Dream Team: Bortsett från att vi skulle ha haft 5-0 efter första perioden så får man väl vara nöjd med slutreultatet. Skulle man kunna spela bara första och tredje perioderna? SKulla passa Timrå IK! Någon hade uppenbarligen läst en förbannelse över vår blålinje, guuud va svårt det var att få ut pucken i boxplay.
Okej: Vilken back ska vi hänga idag då? Halvard är ju på spa. Fyra i tabellen, men snart vänder det.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
så får man väl vara nöjd med slutreultatet.
Skulle man kunna spela bara första och tredje perioderna? SKulla passa Timrå IK!
Någon hade uppenbarligen läst en förbannelse över vår blålinje, guuud va svårt det var att få ut pucken i boxplay.
Okej: Vilken back ska vi hänga idag då? Halvard är ju på spa.
Fyra i tabellen, men snart vänder det.
the beat goes on...