Selina: Jo, men Timrå Ik verkar ha tränat för att göra fem noll i första, tappa till tre fem i andra för att sen vinna sista. Vette fan vad det är, men Timrås andraperioder kumde man gott glömma i nån pub långt upp i Sydkraft Arena..(visst fan har elpriset stigit?)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vette fan vad det är, men Timrås andraperioder kumde man gott glömma i nån pub långt upp i Sydkraft Arena..(visst fan har elpriset stigit?)