dr-nix: Ja, men då är det väl bara att inse att klacken är inte bättre än sin svagaste länk.
Själv kan jag inte oavbrutet stå o skrika, det blir spännande på isen ibland, o då blir jag tyst. Koncentration, kallas det! Ibland blir man less som i andra o då är man också tyst för man behöver gnälla av sig till grannen. Konversation, kallas det!
Men jag beundrar er som har obegränsade röstresurser o kan hoppa som pingpong bollar hela perioderna, själv har man rost i knäna.
Killen framför mig varken skrek eller klappade händerna nån gång under matchen. Vete fåglarna om han jublade vid målen ens, kommer inte ihåg, själv var man euforisk.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Själv kan jag inte oavbrutet stå o skrika, det blir spännande på isen ibland, o då blir jag tyst. Koncentration, kallas det!
Ibland blir man less som i andra o då är man också tyst för man behöver gnälla av sig till grannen. Konversation, kallas det!
Men jag beundrar er som har obegränsade röstresurser o kan hoppa som pingpong bollar hela perioderna, själv har man rost i knäna.
Killen framför mig varken skrek eller klappade händerna nån gång under matchen.
Vete fåglarna om han jublade vid målen ens, kommer inte ihåg, själv var man euforisk.