1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614862 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 309779

Sv: Timrå IK - LHC 2003-10-18
Selina: Why not?? Lite testosteron, så blir ni säkert lite grövre i rösten.

Simultan förmågan har väl alltid varit bättre hos er kvinnor, ialla fall enligt er själva!

Det jag menar är att jag pga svaga stämband o klena vader inte orkar skrika o hoppa i flera timmar.
Men för den skull vill jag gärna hojta till 3/4 av matcherna, vilket jag också gör.

Som jag sa, klacken är inte bättre än sin svagaste länk, men det gnälls lite för mycket.
Jag tyckte det inte var så dåligt lördags, när är det bra?
Hittills har jag aldrig hört att det varit bra nån endaste gång! Utan alltid hur dålig respons ni får o vilken dålig klack som inte skriker absolut hela tiden, bara några stycken osv osv.

Nä man ska prova sittplats hädanefter, tror jag. Dom är nog så bra på att hojta!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer