rådbjer: När man vet hur bra det kan låta så är lördagen inget annat än ett rejält bottennapp... Nog måste väl även du ha hört en rejäl försämring från tex. frölundamatchen? Iofs så ska man väl kanske inte jämföra med en premiärmatch, men det måste väl finnas nått mellanläge i ljudnivån?
Det jag tycker är så underligt är att när det ska vara någon form av klackrankning, så är det jättemånga TIKare som slår sig för bröstet och säger att vi är såååå bra! Men när det väl gäller att låta om sig...då knips läpparna ihop och man förväntar sig att någon annan ska sköta skrikandet.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nog måste väl även du ha hört en rejäl försämring från tex.
frölundamatchen? Iofs så ska man väl kanske inte jämföra med en premiärmatch, men det måste väl finnas nått mellanläge i ljudnivån?
Det jag tycker är så underligt är att när det ska vara någon form av klackrankning, så är det jättemånga TIKare som slår sig för bröstet och säger att vi är såååå bra!
Men när det väl gäller att låta om sig...då knips läpparna ihop och man förväntar sig att någon annan ska sköta skrikandet.