rådbjer: Har jag skrivit att någon inte är värd att komma dit? Självklart så är all publik välkommna oavsett ålder, dåliga stämband, kön, ras osv.
Men ska vi fortsätta att vara en respektabel klack så behöver vi "pingpongbollar" hjälp av resten.Meningen med klacken är väl att den ska stötta laget mest när det är som jobbigast på isen? Alternativt så nöjer vi oss med att vara en "medgångsklack"? Men det låter inte allt för kul...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Självklart så är all publik välkommna oavsett ålder, dåliga stämband, kön, ras osv.
Men ska vi fortsätta att vara en respektabel klack så behöver vi "pingpongbollar" hjälp av resten.Meningen med klacken är väl att den ska stötta laget mest när det är som jobbigast på isen?
Alternativt så nöjer vi oss med att vara en "medgångsklack"?
Men det låter inte allt för kul...