Frågar bara hur man kan göra det så enkelt för sig, ställa in resan istället för att marknadsföra sig först,,,,,
P-H frågade madde varför dom inte annmälde sig igår, behöver inte läsa speielt mycket psykologi för att förstå svaret, var bara känna på stämmningen i hallen var den så att det var hej å hå va jag är gla jag går och annmäler mej,,,,,,
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
P-H frågade madde varför dom inte annmälde sig igår, behöver inte läsa speielt mycket psykologi för att förstå svaret, var bara känna på stämmningen i hallen var den så att det var hej å hå va jag är gla jag går och annmäler mej,,,,,,