Dommaren är inte syndabocken, finns många anledningar till att det gick snett.. allt slarv i första. Krykov fick assist till både 0-1 och 0-2 och var det sämsta jag sett i en TIK tröjja på länge... 0-3 målet borde blivit bortdömt i och med att hela Leksandslaget var offside i målgården och allt resulterade i storbråket... Timrå var inte etta på pucken många gånger och hade inget fighterhjärta över huvud taget! Dommaren hade en extremt svår uppgift och tappade matchen.. men är inte huvudsaken till att timrå förlorade!!!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
bara att ta nya tag... kämpa timrå!