Hur kan man ha en sån klen trupp att man måste låta Hansson spela ytterforward ??? (inget ont om honom han gjorde så gott han kunde). Det måste vara nåt fel på Styrelsen och Nubben eller överreagerar jag ?
Nä, nu hoppas jag att det händer nåt positivt snart annars så blir det inte nån rolig säsong...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det måste vara nåt fel på Styrelsen och Nubben eller överreagerar jag ?
Nä, nu hoppas jag att det händer nåt positivt snart annars så blir det inte nån rolig säsong...