Någon som vet hur Gyllander resonerade när han dömde 3-0. Gjorde han bara en miss eller finns det någon regel som säger att man får ha 3 spelare i målgården och samtidigt trycka ner målvakten?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Någon som vet hur Gyllander resonerade när han dömde 3-0. Gjorde han bara en miss eller finns det någon regel som säger att man får ha 3 spelare i målgården och samtidigt trycka ner målvakten?