RST: Sluta gå på matcherna nui när det går som sämst. Är du en medgångare? Det är väl defenitivt nu som vi behövs på läktaren för att hejja fram dom rödvita som finns tillgängliga i truppen. Vi kan inte bara ge upp nu det är ju för fan 108 pinnar kvar att fajtas om!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är väl defenitivt nu som vi behövs på läktaren för att hejja fram dom rödvita som finns tillgängliga i truppen. Vi kan inte bara ge upp nu det är ju för fan 108 pinnar kvar att fajtas om!