RST: Man får det lag man förtjänar ! "Postorder Pissaren" har gjort det igen. Ersätta Landslagmeriterade spelare , med spelare från Allsvenskan. Nä, en kedja är aldrig starkare en sin svagaste länk.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"Postorder Pissaren" har gjort det igen. Ersätta Landslagmeriterade spelare , med spelare från Allsvenskan.
Nä, en kedja är aldrig starkare en sin svagaste länk.