Tyvärr är det bara att konstatera att Helg Ernest och RST har rätt. Nu måste det bli förändringar annars blir TIK ett nytt GIF Sundsvall. Som jag har skrivit ett antal gånger så är det dags för styrelsen och Nubben att visa handlingskraft och värva innan det är försent. Det behövs absolut spelare av rätt kaliber som kan stå upp när det hettar till (men helst utan matchstraff som följd) annars kommer det att se utt som igår och som alla andra matcher som har varit fysiska.
Nä, ring Dahlén och ett par hårdingar i Dallas så blir det nog bra...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nu måste det bli förändringar annars blir TIK ett nytt GIF Sundsvall.
Som jag har skrivit ett antal gånger så är det dags för styrelsen och Nubben att visa handlingskraft och värva innan det är försent.
Det behövs absolut spelare av rätt kaliber som kan stå upp när det hettar till (men helst utan matchstraff som följd) annars kommer det att se utt som igår och som alla andra matcher som har varit fysiska.
Nä, ring Dahlén och ett par hårdingar i Dallas så blir det nog bra...