Frella: Ja Podein eller nån div1 lirare... Är det inte nu man måste gå på sponsorerna och kläma dom på pulsen. Har man gnetat ihop en ishall av klass, så kanske man vill ha ett elitserielag också, - även nästa år.
Har man inte pengar till att värva, så bör man nog tänka om och ändra målsättningen till att vara ett allsvenkt lag och inte ett elitserielag eller ? Sedan får man hoppas att sponsorerna och publiken kommer att uppskatta den vägen och stötta Timrå hela vägen ut...
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Är det inte nu man måste gå på sponsorerna och kläma dom på pulsen.
Har man gnetat ihop en ishall av klass, så kanske man vill ha ett elitserielag också, - även nästa år.
Har man inte pengar till att värva, så bör man nog tänka om och ändra målsättningen till att vara ett allsvenkt lag och inte ett elitserielag eller ?
Sedan får man hoppas att sponsorerna och publiken kommer att uppskatta den vägen och stötta Timrå hela vägen ut...