Baker: Verkar som GIF o TIK följs hand i hand: Båda gjorde bättre säsong ifjol än tipsen, höjde målsättningen i år, men hittills (iaf GIF) en besvikelse, båda ny fräsch stadion/arena, GIF nu i kval, ska även TIK kvala i vår???
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Båda gjorde bättre säsong ifjol än tipsen, höjde målsättningen i år,
men hittills (iaf GIF) en besvikelse,
båda ny fräsch stadion/arena, GIF nu i kval, ska även TIK kvala i vår???