1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 316532

Sv: Nu får det fan vara nog!
nyz: Ja måste ju hålla med..Ett lag som vinner över att annnat lag t.ex Timrå när dom spelar som en påse nötter mår ju vara förtjänt..för det var så det såg ut långa stunder i Lördags....Sedan att domare Gyllander även han dömde som en gammal räka mår ju vara hänt...Men man kan inte skylla allt på domaren heller...Även om det är jävligt lätt att göra så....Men nu är det bara att ta nya tag på torsdag mot Luleå hemma även om vi saknar vissa nyckelspelare...Förhoppningsvis så känner grabbarna sig extra laddade av att det saknas några killar och åker skiten ur Luleå....Forza Timrå.....

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer