JimmyH: Föredrar lösningen i Scaniarinken framför den i er arena. Om man ser hockey bättre eller sämre i er hall låter jag vara osagt, då jag föredrar att stå och då är skillnaderna inte stora om man bortser från globen.
Inte var SuperStars nåt vidare bra i premiären, det håller jag med om. Kanske kan jag till viss del ta på mig lite av skulden då firman bjöd på mat, dricka-dricka och hockey den dagen - förövrigt den allra första ggn jag från sittplats sett LIF spela.
Tror inte att du anar hur mycket jag önskar en ny hall i Leksand. Planerna finns, ritningar med olika förslag är framtagna, men inget beslut är fattat. Nuvarande ishall ägs av Leksands kommun. IF har en vision och ett av delmålen i den är en egenägd ishall/arena, men sånt tar tid... Vi supportrar har dock blivit lovade att det ska finnas 2 ståplatsläktare i vardera kortsida av hallen!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Inte var SuperStars nåt vidare bra i premiären, det håller jag med om. Kanske kan jag till viss del ta på mig lite av skulden då firman bjöd på mat, dricka-dricka och hockey den dagen - förövrigt den allra första ggn jag från sittplats sett LIF spela.
Tror inte att du anar hur mycket jag önskar en ny hall i Leksand. Planerna finns, ritningar med olika förslag är framtagna, men inget beslut är fattat. Nuvarande ishall ägs av Leksands kommun. IF har en vision och ett av delmålen i den är en egenägd ishall/arena, men sånt tar tid...
Vi supportrar har dock blivit lovade att det ska finnas 2 ståplatsläktare i vardera kortsida av hallen!