Frella: Vad är det för vitts att plocka hit Pasi efter nyår?, Det är ju nu han behövs. Tåget går och det är bara att hoppas att vi kan åka med. Pasi efter nyår= sistaminuten/standby biljett.
Såg även att Nubben har stora planer på att låna spelare från Allsvenskan men dock ej Sundsvall.(mystiske nubben förhandlar)
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tåget går och det är bara att hoppas att vi kan åka med.
Pasi efter nyår= sistaminuten/standby biljett.
Såg även att Nubben har stora planer på att låna spelare från Allsvenskan men dock ej Sundsvall.(mystiske nubben förhandlar)