jalla: Ja minst sagt! Det vore väl kanske läge att låta Romö lira rödvitt ännu en gång, kanske låna in en keeper också. Inget ont till Öhrling och Fagge men det håller inte med så orutinerade målvakter i detta läge, med så pass mycket folk borta.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det vore väl kanske läge att låta Romö lira rödvitt ännu en gång, kanske låna in en keeper också. Inget ont till Öhrling och Fagge men det håller inte med så orutinerade målvakter i detta läge, med så pass mycket folk borta.