Mange: Romö var det ju nått med att skriva kontrakt, för man fíck inte låna hur länge som hellst. ( 5 dagar då ) Romö var ju faktist bra ! Han slet då som ett vilddjur, mer än man kan säga om våra egna. Men han spelade ju för en platts i laget.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Romö var ju faktist bra ! Han slet då som ett vilddjur, mer än man kan säga om våra egna. Men han spelade ju för en platts i laget.