Nike89: Måste säga att jag förstår att ni inte vill, nu spelar just nu för att säkra en plats i kvalserien, det måste vara prio nr 1. om det därimot varit klart med kvalet eller att ni inte tog er dit,,då hade jag inte förstått *s*
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Måste säga att jag förstår att ni inte vill, nu spelar just nu för att säkra en plats i kvalserien, det måste vara prio nr 1.
om det därimot varit klart med kvalet eller att ni inte tog er dit,,då hade jag inte förstått *s*