Mange: Ja, det lag som jag håller på har och har aldrig haft det problemet att man vinner borta och förlorar hemma, så jag ska nog inte uttala mig... :)
För en "utomstående" så verkar gnället rätt underligt faktiskt. Säkert ligger det andra saker än tabellplaceringen bakom. Annars är ni faktiskt inte riktigt kloka.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
För en "utomstående" så verkar gnället rätt underligt faktiskt. Säkert ligger det andra saker än tabellplaceringen bakom. Annars är ni faktiskt inte riktigt kloka.