mike: Du verkar leva ett helt sjukt hockeyliv och jag fattar inte hur du har orkat så länge som du har orkat. Du ska inte gå på hemmamatcherna, du måste byta sport ett tag och börja om från början. Du säger att du inte har råd, men i såna här special fall brukar korgbollen kunna hjälpa till. Gå och prata med Dragons på en gång. Vi lever trots allt i ett väldigt bra land, där ingen ska behöva ha det som du.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Du verkar leva ett helt sjukt hockeyliv och jag fattar inte hur du har orkat så länge som du har orkat. Du ska inte gå på hemmamatcherna, du måste byta sport ett tag och börja om från början. Du säger att du inte har råd, men i såna här special fall brukar korgbollen kunna hjälpa till. Gå och prata med Dragons på en gång. Vi lever trots allt i ett väldigt bra land, där ingen ska behöva ha det som du.
Lycka till.