mike: Det är väl mest de där positiva djävlarna som klagar och tycker en massa om truppen hit eller dit, nubben hit eller dit, parkeringen hit eller dit, läktarflaggor hit eller dit, resor hit eller dit, matchen hit eller dit , styrelsen, träningslokalerna, lukten, som jag riktar mig till.
Dom tror ju för fasen att det går att göra något...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Dom tror ju för fasen att det går att göra något...
..vilket är helt fel..
Ge upp redan idag-imorgon kan det vara för sent.
Timrå s.k (suicidklubb)