Nike89: närru, var det inte! Metallicalåten hette Orion, jag heter orion, en jävvla skillnad, även om folk ibland inte ser skillnad på stor och liten bokstav, inte heller på stor och liten hockey...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Metallicalåten hette Orion, jag heter orion, en jävvla skillnad, även om folk ibland inte ser skillnad på stor och liten bokstav, inte heller på stor och liten hockey...