orion, mike, håckla, dr Däng mfl: Det är inte utan att svårmodet kommer som en stor luden näve o griper tag i en, när man läser nattens ångestinlägg. Jag känner ett fruktansvärt svårmod när jag missade denna begivenhet!
Jag inser nu att det är ingen lallning längre, det är svår ångest, hockeyångest o vi måste få utlopp för det! Ångest bröder förena er!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag känner ett fruktansvärt svårmod när jag missade denna begivenhet!
Jag inser nu att det är ingen lallning längre, det är svår ångest, hockeyångest o vi måste få utlopp för det!
Ångest bröder förena er!!