rådbjer: Varför gå och lägga sej när man kan ha rödvit ångest? Det värsta som kunde hända nu är en seger på torsdag, det skulle innebära att nånting oerhört mycket jävligare är på gång att utveckla sej. Varje poäng för Timrå lägger kol på ångestbrasan.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det värsta som kunde hända nu är en seger på torsdag, det skulle innebära att nånting oerhört mycket jävligare är på gång att utveckla sej.
Varje poäng för Timrå lägger kol på ångestbrasan.
Älska Limbo IK...