orion: Sant, men ni kunde åtmistone förena er i er ångest. Själv arbetade man, med ångest, helt ensam i natt. Det var uppbrända tallar, torra tallar, Röda örnar, tarmvred som greppade tag om en i ett svart mörker.
Kände mig som Frodo när han blev jagad av dom svarta kungarna.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det var uppbrända tallar, torra tallar, Röda örnar, tarmvred som greppade tag om en i ett svart mörker.
Kände mig som Frodo när han blev jagad av dom svarta kungarna.