mike: Nu är vi så neggotippade så allt som händer ikväll kan bara bli positivt! Vad skönt det kändes att säga det! Men så tog jag en dunderkur alldeles nyss.
matsby: Vi kan inte sluta kika, det är som en drog + att vi är självplågare :))
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vad skönt det kändes att säga det! Men så tog jag en dunderkur alldeles nyss.
matsby: Vi kan inte sluta kika, det är som en drog + att vi är självplågare :))