rådbjer: Måste be att klacken skriker" dommarn är dum jättedum" om det går åt skogen i kväll, annars låter frugan aldrig min sex åring följa med igen.. tänk dig vad fasansfullt när hon har jympa på sexårs och hon kallar fröken för domarjävel :-D
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Måste be att klacken skriker" dommarn är dum jättedum" om det går åt skogen i kväll, annars låter frugan aldrig min sex åring följa med igen..
tänk dig vad fasansfullt när hon har jympa på sexårs och hon kallar fröken för domarjävel :-D