matsby: Jag tycker att Miffona i laget skulle ta och raka av allt grått hår på Percys skalle så att det börjar att hända saker o tingt i dokusopan. Skulle Percy ha haft en tår i ögat? Haha, han har ju lök i nävarna gubben juh. Plusgrader så det sjunger om det = ingen is för småbårna = ingen Zamboni för miiike och mycket knyppling i gb:n istället.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
rådbjer: Jag känner mig ovanligt lugn idag!